Sunday 3 April 2011

Terjahan ke Menara - IJOK

Sewaktu di kaki Bukit ...sabar bro Harris

Macam tak larat jeee...

Rehat untuk photo

Aku dah berjaya sampai ...

Rakan lama dalam kayuhan Ikan Bilis yang makan cawan tuuu, yang hujung tu IS,
yang tak berapa nak macho tu di belakang IS, Man 75...

Alahi, percayalah lu Bro....

Kayuhan pagi ni (3/4/2011) kawan aku Yazid dengan Sham tak join... Sham meeting PIBG SAR ..ye ke.. yang si Yazid tu, katanya letih dok kemas rumah malam tadi.... betul keee atau dah tak larat semalam punya kayuhan...

Apa-apapun aku dengan Bro Harris OK jeee, kali ini aku berdua je kayuh... dalam perjalanan ke menara aku terserempak dengan Bro Jeff dan Man 75 , aku turun mereka naiklah...., ramai juga kekawan lain dari BTP yang buat kayuhan...ke menara..

Aku masih ingat lagi zaman dulu sekitar tahun 2006 ke atas, kami je group BBB yang buat kayuhan Off road, sekarang ni ramai penduduk  BTP yang membuat kayuhan samada di sekitar BTP atau di luar....

Hujung2 minggu seronok tengok... suami/isteri, anak-beranak, buat kayuhan... aktiflah katakan orang di BTP ni...

Aku punya center terakhir kayuhan kat kedia Kak Ina.... lepas penat berkayuh, minum seketika, di situ aku jumpa kekawan BBB IS dan Ikan Bilis...mereka kayuh dalam LTM (ladang Tuan Mee)...

Kami bercadang minggu depan nak kayuh ke laluan Lebuhraya Asam Jawa dari BTP ke Templer... sesiapa nak try mai ikut....

JOM KAYUH HOIIII....

No comments: