Thursday 14 April 2011

Buah hatiku....






Inilah satu-satu buah hatiku yang menjadi kegemaran di masa lapang... aku belinya pada tahun 2005 dengan seorang remaja cina... ketika itu aku sedang membaikpulih motorcross di sebuah kedai di Rawang.

Kehadiran Remaja Cina dengan motor Honda 70 ke kedai itu.. membuatkan hati ku minat dengan motornya, lalu aku bertanya ...lu nak jual ke motor ni... , U mau kee.. aku jawab jika harga cantik Ok jee. Akhirnya di bersetuju menjualnya dengan harga RM..... dan menunjukkan salinan gerannya sekali..

Aku seronok dapat motor ini, banyak dah aku repair dan ubahsuai... supaya nampak lebih klasik...Motor ni dah lama aku tak bawa...hanya tersimpan di dalam rumah jeee... hampir 4 tahun jugak..

Aku buat keputusan untuk repair dan bersihkan dia kembali...syok bila aku menunggangnya... kini buah hatiku lebih terserelah dan menawan...mungkin aku akan colornye dengan color yang lebih menarik kembali.

Hujung2 minggu aku bersama buah hatiku akan ronda2 di BTP.... melawat kawasan...


"YANG BURUK JIKA DI SOLEK PUN JADI CANTIK YEE....."

2 comments:

Myvitrd said...

Berapa Mau jual ni Tn. Haji

Anonymous said...

kasi freee.... lah, lu punya pasai