Sunday 3 April 2011

Kayuhan Santai sekitar BTP (Bandar Tasik Puteri)

Tengah penat ..try off road sikit

Senyum dalam seksa..tuuuu

Control Macho

Jejaka ce Cifut tuuu


Pagi ni aku membuat kayuhan santai bersama sahabat2, Yazid, Sham, Hariss.. di sekitar kawasan kediaman kami. Alhamdulillah, kami membuat kayuhan sejauh 25 KM..

Aku bersyukur setiap hujung minggu, pasti jika aku tidak ke mana-mana , aku akan membuat kayuhan.. Aku harap usaha ini berterusan bagi memastikan kesihatan yang sihat.

Kekawan yang merasakan diri mereka dah dapat PJK, mai bersama-sama membuat kayuhan. Apalah berkira sangat dengan dengan RM, bukan kita nak kayuh jadi pro setidak-tidaknya nak jaga kesihatan...maklumlah jika penyakit tiga serangkai dah hinggap kat kita .... payah jika tak cegah... sebelum parah mai kita cegah..

JOM KAYUH HOIIIII......

No comments: