Saturday 16 April 2011

Sushi King - Oh ..Sedapnye

Hidangan yang di minta...ada lagi ..
"Ika Maruyaki, Chawanmushi, Vica...."

"Mico Shiru" RM3.00,Suaplah, maman dah ready niii..

Garlic Rice goreng...sedap kata kau...RM4.00

Ini menu aku suka "Soft Shell Crabs" RM15.90

Wow!! sedapnye

Yang sotong ada bijan aku memang suka..

Green Beans...lazatnye

Maman ..sedap tak...(Anak bongsu akulah)

Deretan pilihan makanan...

Semalam aku bersama keluargaku pergi ke Restoran Sushi King di Ampang....bagi menyambut ulang tahun anakku Syed Umar yang ke-13..... mungkin jauh perjalanannye dari BTP, tetapi itu permintaannye dan makanan kegemaran.... aku penuhi..kehendaknye...

Hairan juga aku, banyak sungguh kenderaan, keluar je Tol Jln Duta menghala ke Jln Kuching, tak bergerak kenderaan, sebabnya aku tak tahu, biasanya masuk ke KL waktu begini jarang sesak....selalunya menghala balik... aku terpaksa lalu ke jalan pintas..

Itu satu bab, bila sampai je ke Ampang di Sushi King, dekat Ampang Point... susah pulak nak cari Parking... berpusing-pusing 2,3 kali....last pilihan aku...aku parking kat lorong belakang jee. Masuk saje Restoran Sushi King... nasib keluarga aku baik, betol-betol ngam satu meja cukup aku berempat...alhamdulillah...dapat juga hajat anak aku,..ditunaikan..

Apa lagi ....lihat gambar atas sedap dan berselera kami makan....,

Bila balik biasanya dari Ampang point..mudah je, ikut DUKE dan terus ke Tol DUTA...tapi jam dah pukul 10.00 mlm jalan masih sesak... Aku terpaksa pusing ke Kg.Pandan dan masuk LR Sg.Besi ke LR Persekutuan ke Mount Kiara terus ke Tol Duta...jauh tuuu...dan akhirnya aku sampai kat rumah Jam 11.30 mlm..

Apa2pun SUSHI KING ..WOW SEDAPNYEEE...

"TAK TRY TAK TAHU, DAH TRY DI MANA KAU BERADA (SUSHI KING) AKU AKAN CARI..."

No comments: