Wednesday 6 April 2011

Ape Nak dikata... Hidup Ibarat Roda..

Isi apa tu Bro..

Minyak ke 100 Plus, nak powerlah tuuuu.. 

Ni kena tarik kete ke.... Bincang dgn Bro Along..

Senyum ke..atau buat2 senyum tuu

Sah kena poww tuuu..

Hari ni kawan Offis aku ... lupa nak isi minyak, nak jadi cite...kete..nya  tersengguk-sengguk kat bulatan masjid negara. apa dah jadi kete..nya pun matilah di situ... penik gila dia dibuatnya...mana tak jalan jadi sesak sebabnya. ( berapa banyak nya..lah).

Nasib baiklah bapak polisi..., tukang sapu tolong tolakkan keretanya ke tepi...., lalu aku dan Bro Haizeen jadi rescue kat dia, pi beli minyak 2 botol dan bergegas ke tempat kejadian. Setibanya aku di sana keadaan terkawal..., dia tak komalah tapi terkedu seketika...

Apa2pun kita sebagai kawan perlu membantu sesama kita bila berlaku perkara yang tidak diingini. Kita tidak tahu bila pula masalah akan menimpa kita.. Kita doakan supaya allah swt sentiasa memberi kesenangan dan ketenangan kepada kita dan dihindarkan dari apa jua masalah...AMIN..

" HARI NI SAYA TOLONG SAUDARA... ESOK2 SAUDARA TOLONG SAYA PULA..."

No comments: