Friday 8 April 2011

Letih Ye! Bro Sham.....

Sabar Bro...kuatkan semangat

Huuu...penat ye..

Sakit pinggang....huhuh

Abang tolak basikal yeee...

Selamat sampai..

Semalam petang aku bersama Bro.Sham membuat kayuhan sebagai persiapan hujung minggu ni, cabaran kayuhan lebuhraya Asam Jawa - Templer. jalan yang aku bawa kali ni, ke jalan utama BTP dan patah balik... Kesian aku tengok Bro.Sham yang first time try membuat kayuhan di laluan ini.

Apa2 pun syabas kepada Bro.Sham kerana berjaya, walaupun terasa sedikit kepenatan. Dulu aku pun seperti Bro.Sham... bila dah selalu membuat kayuhan, OK lah sikit...

Satu permintaan ku, kita jangan cepat jemu, dikhuatiri tak nak kayuh lagi, biarlah kita membuat kayuhan di dalam keadaan rutin yang mampu kita lakukan. Supaya minat sentiasa berkekalan, jangan kita cepat mengalah...

Semoga aku dan sahabat2ku diberi kekuatan dalam kayuhan ini yang menjadi riadah kepada kami semua.

Semua yang berminat "JOM KAYUH JANGAN TAK KAYUH"

No comments: