Sunday 3 April 2011

Pertama kali aku sertai HASH SERENDAH

Laluan mendaki yang mencabar peserta

Suasana sewaktu pendaftaran

Pemandangan Indah dan laluan berbukit

Suasana laluan yang memerlukan minda yang cekal

Keletihan : Ikan Bilis, Syuq, Din

Pemandangan sekitar di kawasan permulaan

Bro Wolf : Pendaftaran

Basikal pertamaku "T Bolt" proton

Inilah kali pertama aku menyertai Hash Serendah..., mencabar ? sudah pasti.... laluan yang penuh dengan cabaran, naik bukit turun bukit.... akhirnya bukan kayuhan yang aku lakukan malah tolakan yang aku buat.

Pengalaman ini mengajar aku akan kekuatan fizikal dan mental, jika tidak sudah pasti kita akan tertekan malah akhirnya merasakan aktiviti ini tidak guna serta sebaliknya.

Kekawan banyak memberi semangat supaya jangan lekas menyerah kalah... itulah kelebihan Team BBB, sentiasa memberi tunjuk ajar serta semangat sesama rakan. Basikal murah atau mahal bukan ukuran, sebaliknya keyakinan yang mampu meletakan kita pada satu tahap yang kita inginkan.

Semoga asas yang ku pelajari di sini, memberi kekuatan kepadaku kembali membuat kayuhan. Aku juga mengharapkan kekawan dapat support.

"KALAU NAK SERIBU DAYA, TAK NAK BERBAGAI DALIH DIADAKAN"

No comments: