Saturday 7 May 2011

Cermin Mata oh Cermin Mata...

Serupa tapi...bukan dia tau...

Semalam aku pi buat cermin mata...maklumlah dah tak nampak bila membaca.... faktor umur.hehehe. Anak aku selalu je pening kepala,... aku pelik juga..kenapa ye...dulu dia pernah pakai cermin mata tetapi budaklah katakkan... letak sini letak sana..hilang, lepas tu dia buat tak tahu jee.

Bila tiap kali asyik pening, nasihat kawen ku, cuba kau pi check matanye...nilah yang aku  bawa dia pi buat cermin mata kat BCH...RM300 anak aku punya harga cermin mata...aku pulak RM650. Anak aku yang bongsu pun nak juga ...kena RM80... semuanya dapat diskaun RM30....total RM1,000.

Aku punya cermin mata ..power ada tambah...malah terpaksa buat 2 power dalam satu cermin...yang jauh ada dan dekat pun ada...plastik...jika cermin lagi mahal...Oklah tu...dah takdir.

Ku nasihat kat kekawen tu..kalau dah rabun, bawa-bawalah pi check mata.... (sape kena ni di faham le).

"UMUR TAK PERNAH TURUN, MALAH SENTIASA NAIK ....YANG TIADA DAPAT DIHALANG"

1 comment:

cermin mata said...

Cermin Mata apa bro buat? Pakai lens hoya ke?